Inici del nou curs

El primer vídeo de l’any! I no serà l’últim.

La veritat és que ha quedat molt bé pel poc temps de preparació que heu tingut.

Enhorabona!

 

52 Respuestas a “Inici del nou curs

  1. jaja esta molt divertit!!!!

  2. ¡¡¡¡¡És unbuen video!!!!!

  3. a quedat super chulo
    UN GRAN PROJECTE!!!

  4. jo estic d’acord e roig, molt bé

  5. A QUEDAT SUPER BÉ

  6. Ha estat molt be aquests videos

  7. el que m’ha agradat de els videos es que encara que alguns com jo aguem fet el ridicul ha estat molt divertit.

  8. com em surtit tots jaja quinq gracia fem el ridicul

  9. ho sento quina jeje

  10. a les hores de asaitg ens equivocabem tot el rato i ens feia molta gracia .

  11. Es un bon video que fa molta gracia algunes parts,
    igual ment que perdem 7 minuts de la nostra vidaval la pena perdrels.

  12. hi han grups que fan el ridicul com: jo el Xavi el Joan

  13. qe xulo pero el nostra no es una caca

  14. Profesor xavi ha quedat molt be ma agradat molt.

  15. m’ho he passat molt bé fent el video !!!!!!!!!!! :p

  16. que divertit senyor xavier.
    m’agrada moltiiiissssiiimmm 🙂

  17. molt guai a quedat he xd

  18. 🙂

  19. Ricard Mumany Pessarrodona

    fuaa ha quedat guapppiiisiiiimmm.No m’imagino lo que farem a Drama,pero això del video ha quedat o torno a repetir guapppiiissssiiimmmm. 🙂

  20. jaja va esta molt be

  21. molt bé roiggggg

  22. nosotras lo hacemos de pena y no tiene ritmo NADIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    damos todos pena

  23. pero en general todos bailamos de concurso!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    sexto, the best!!!!!!!!!!!!

  24. ¡Me gusta mucho este video que hemos realizado todo sexto junto! Yo creo que nos lo pasamos muy bien y sobre todo disfrutamos.

  25. jo tios/as creo que despues de verlo unas cuantas veces sin parar creo que voy a cambiar de opinion….. Carmen, Xavi and Stephanie, Stephanie.
    Honey honey, eeels llibres au honey honey, pa pa pauuuuuu.
    La gimnasia es muy eeeespeciaaaaaaal.
    Ñami ñam ñam, pobre paooooo, no se le ve…
    we like the computers, why why?? they have information.
    wee don´t like to play basketball/football, no,no,no,no,no,no

    XDXDXD: todas las canciones son geniales…

  26. Marc Ibañez Saladrigas

    Es genial, pero no me ha gustado demasiado el mio porque cuando no llevaba el chandal de gimnasia!

  27. Marc Ibañez Saladrigas

    Porque no podía siempre hacer caso de lo que me decían las chicas!!

  28. Marc Ibañez Saladrigas

    A por el próximo vídeo!

  29. Marc Ibañez Saladrigas

    Espero que el próximo nos salga mejor.

  30. S.r Xavier pot posar-ho perque ho podem descarregar?

  31. Aquest video a quedat molt bé.
    Ha estat molt divertit i jo m’ho he passat molt bé.

  32. Aquest vídeo ens a sortit genial, però molts dels nens em fet el ridicul. El que mes m’agrada es el de la biblioteca, però els altres també m’han agradat.

  33. Marc Ibañez Saladrigas

    Cada vegada que ho veig m’ agrada mes ya porto veient-lo 4 cops!

  34. Espero que totes les activitats siguin tan divertides!

  35. Ens a fet riure tant…
    I ma agradat molt i suposo que igual als altres

  36. Totas las inisials van amb MAJUSCULA incluit la meva.
    I amb punt.

  37. Cristina Colli Martinez

    Com molaaa!, ha cadat molt be, i l’an fet tots molt be!

  38. Beatriz Dávalos Pérez

    Como mola esque me ha encantado todos hemos salido muy bien el que mas me ha gustado de todos es el del patio de Natalia,Ainara,Pablo,Laura, blai etc…

    Ha sido muy divertido jejeje y espero que hagamos mas 🙂

    XD

  39. Beatriz Dávalos Pérez

    He peña hemos salido muy bien heeeeeeeeeeeeeeeee, jejejajajajajejejeejeejejeejejeeje 😉

  40. Beaa!!!! somos delegadas!!!!!!!!!!

  41. Sr. Xavi Pacheco, us ha quedat molt xulo encara que jo he fet el ridicul.
    ha ha ha ha

  42. Georgina Climent Aranda

    que guay ojala fem un altre jejejeje
    m´agradat molt,que comenci el espectacle
    jeeeeeeeejeeeeeeeeejeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!

  43. que divertit

  44. eric sanchez calderon

    estan molt currades aquestes cansons que pena mu vaig perdre tot el meu midio que feiam amb al meu grup pero es molt divertit 🙂

  45. Yupiii!!!
    Que divertit va ser.

  46. m’ha encantat!!!!!:)

  47. És súper divertit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  48. Marc Ibáñez Saladrigas

    !!

Deja un comentario