La invención de Hugo

Hoy os dejo el tráiler de la película de Martin Scorsese “La invención de Hugo” que se proyecta en los cines en 3D. Aunque aún no he tenido tiempo de ir a verla, me la han recomendado numerosas personas. Y os recuerdo que está basada en un libro escrito e ilustrado por Brian Selznick. ¡A leer!

21 Respuestas a “La invención de Hugo

  1. Aquesta pelicula esta molt be la vaig veura

  2. lorena campillo

    Aquesta pelicula està molt bé jo la vaig anar a veure el dia del meu aniversari, es una maravella i jo també la recomano.

  3. Aquesta pel·lícula es molt interessant, jo la vaig nar a veure i la recomano a tothom que li agradin les pel. pel·lícules de aventures.

  4. Aquesta pel·lícula es molt interessant, jo la vaig nar a veure i la recomano a tothom que li agradin les pel·lícules de aventures.

  5. He vist el trailer i la aniré a veure gracies per recomanarle.

  6. Jo no la he vist, però si tanta gent diu que és interesant doncs, m’agradaria anar a veure-la.

    Gràcies per recomanar-la sobretot al professor Xavier per possar el trailer.

  7. Marc Ibañez Saladrigas

    Jo encara no l’ he vist pero te la pinta de estar molt be.

  8. El trailer esta muy emocionante.

  9. Alejandro Agustí

    Anónimo
    QUE GUAI HA SIDO.

  10. Anónimo
    QUE GUAI HA SIDO.

  11. m’acavo de llegir el llibre, i ja tinc molta cua d’espera a la classe.
    la peli es imprescionant!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. Doncs acabo de veure el tràiler i la veritat és que té molt bona pinta, però tot i així, aquest dissabte ma mare i jo anirem a veure “La Dona de Negre”, que és una pel·lícula de por, i a mi m´encanten les pel·lícules de por!!!!!!!! (sóc rara, ja ho sé…)

  13. M’agrada molt i segur que si vaig a veure la peli sera molt divertida i emocionant

  14. Esta película tiene buena pinta, la intentaré ir a ver!

  15. M’agradaria veure la pel.lícula perquè sembla molt interesant. Però prefereixo llegir el llibre, perquè sempre hi ha més detalls i perquè és d’allà d’on han tret la informació per fer la pel.lícula.
    Moltes gràcies per posar el trailer i recomanar aquesta història. Tinc moltes ganes de saber com acaba!

  16. Guillermo Escudero

    Esta pelicula me gustaría verla, yo y mis padres eestamos pensando en verla durante el fin de semana que viene.

  17. Aquesta película sembla molt bona, a mi m’agradaria anar-la a veure amb els meus pares i el meu germà.

  18. Marta Casals Oliveras

    Jo aquesta pel·licula no l’he vist però, per lo que esta dient tota la gent en sembla que es molt xula.

  19. Natalia de la Nuez

    Esta película parece muy interesante, ya que toda la gente esta diciendo que está muy bien, yo y mi familia hemos decidio ir a verla.

  20. Aquesta peli es molt chula! m’agrada molt, cuan la vaig anar a veure hi havian parts que per poc em posso a plorar😥 pero apart de això la peli va estar molt be em va encantar es molt emocionant os la recomano a tots!!🙂

Responder

