Aprenem anglès

Ja que l’anglès és cada dia més important, aquí us deixo un vídeo per aprendre anglès (però no li feu gaire cas).

11 Respuestas a “Aprenem anglès

  1. Guillem Obiol Tortajada

    aquest video es molt interesant i molt divertit.

  2. Aquest video m’ha fet molta gràcia perquè el professor d’anglés no diferencia algunes paraules de les altres i no sap que són les paraules polisèmiques, així que repeteix les mateixes paraules en diferents casos.

    M’agrada molt l’efecte de la neu que ha posat a la web!!!
    El Nadal és a prop!!!

  3. Aquest video m’agrada molt, ja que estic totalment d’acord amb l’Elsa, quin professor!!!
    Senyor Xavi, vosté no sigui mai com aquest!!!!
    També m’agrada com fa servir les paraules en castellà a l’anglès, es boníssim!!!

  4. Aquest vídeo m’ha agradat molt ja nomes en sentir la primera traducció del castellà a l’anglés ja reia.
    (I=yo) ja,ja,ja;)
    Si les classes d’anglés o castellà fosin així serien la bomba.

  5. Aquest vídeo m’ha semblat molt divertit per la traducció que que va fer del castellà al anglès.

  6. M’agrada moltíssim!! Gomaespumenglish! jajajaja😛 És boníssim! No se molt bé en quin idioma parla però el cas es que m’agrada molt!

  7. aqut video em sembla molt diverti perque sembla una mica tonto
    recomano aquet video a tos els que os agradi riureñ!!!!!!!!!!!!!!

    3:)

  8. Cristina Colli Martinez

    jajajajajajajaja, es buenísimo, leo cinco libros, no te lo crees ni tu, jajajaja, mola mucho!!!!🙂

  9. Eloísa Trillo Estruch

    M’encantee! És super divertit! ho diu tot al contrari!

  10. Laura Cañero Maestre

    Mola molt, m´he rigut molt!! El Gomaespuminglish aquest ni ell es creu que es un professor!! when do you book? when do you pounds? jajajajajajajajaja!!

  11. Marc Ibáñez Saladrigas

    jiji és molt gracios!!

Responder

