ENS ANEM A VEURE EL MESSI!!

 
Seguint les activitats relacionades amb el dia mundial de la infància, s’ha convocat un concurs per crear un joc amb materials reciclats. El grup de sisè del nostre Col·legi ha estat seleccionat i el grup guanyador anirà a passar un dia amb en Leo Messi. Us podeu descarregar les bases AQUÍ.
 

 

15 Respuestas a “ENS ANEM A VEURE EL MESSI!!

  1. Que difícil!!!!!!

  2. que chulo!!!!!!!!

  3. A veure si ens toca…

  4. no pudre guanyar, es inpusible invertarse un joc

  5. Jo tinc una idea que només diré als meus companys. Jo no crec que sigui tant díficil si pensem en el premi.

  6. no es tant díficil inventar un joc.Jo també se un.

  7. BUENU , JO TB TINC UN JOC .jaja…eso , eso alba…sort tothom .BERTA , INTENTA-HO per el menys.

  8. m\’agradaria ser un d\’aquests nens de la foto…

  9. Però no hu ets

  10. Δ』฿Ə®〒 ĨŞ©『Є

    la tamara no u pot fer pk es del madrid xD

  11. seria molt guay anar!!!!

  12. Com k no u fare,SORT A TOTS!!!!!!!!

  13. Moltes gràcies professor Xavier .Estic segura que ens divertirem molt ,amb l´activitat que ens ha posat vostè .Estic decort amb el ha dit l´Eva ,a mi també m´agradaria estar el lloc d´aquets nens

  14. Qui escollirà el joc guanyador? Quina sort tindrà qui guanyi😄

  15. Que guay anar-hi!!!!

Responder

