Visita al mNACTEC de Terrassa

 
Què us va semblar la visita? Tot i que anàvem a veure l’exposició de ciència i energia, vam poder veure tot el museu, fins i tot tota la part relativa a la fàbrica de teixits que ens anirà molt bé per quan treballem la revolució industrial. Deixeu els vostres comentaris sobre la sortida. Ja penjarem les fotos.

3 Respuestas a “Visita al mNACTEC de Terrassa

  1. va ser moolt xula i moolt divertida, per lomenos jo vaig apendre mot!!!

  2. Sí, la veritat és que va ser molt divertida. I a més a més, a la vegada vam apendre. Jo crec, que aquesta excursió, ens ajudarà molt, per la pròxima unitat.

  3. Jo estic d\’acord amb la Gemma i la Sara.Perquè ens vam divertir,i a l\’hora vam apendre tots moltes coses,o per lo menys jo vaig apendre moltíssimes coses.Segur que amb les coses que vam apendre a l\’excursió,tindrem més que suficient per aprovar la següent unitat.

Responder

