Words hurt (les paraules fan mal)

24 Respuestas a “Words hurt (les paraules fan mal)

  1. El que ens vol dir aquest vídeo,és que:no només pots fer mal a una persona amb la violència , o pegant-la,sino que també li pots fer mal amb les paraules,dient-li coses que no li agraden.Ara posaré un exemple real:Ami l\’any passat una nena que ella ja sap qui és em deia coses que a mi no m\’agradaven i a una amiga meva també aquest any em diu altres coses ,pero ja no em molesten ,perquè crec que no te importància.

  2. Jo crec que aquest vídeo ens vol dir que no sempre es fa mal a la gent per la seva violencia si no avagades també per les paraules.I a mi també m\’ha passat lo mateix que la Eva,i per aixo hu ficare com exemple i també perquè la persona reflaccioni: L\’any passat una nena que ja sap qui es, amb va discriminar total ment ,amb paraules que a mi em van fer molt mal, i jo aixo sempre hu tindre amb conta a l\’hora de valorar-la.

  3. Aquest vídeo ens diu que no podem fer mal a les persones amb paraules ,pegant-la etc…Jo coneix-ho aquest tipus de gent que al pricipi penses que simpàtica ,però a mida que la vas coneixent penses quina nena més…

  4. Aquest video ens diu que sense pagar i ferir am las paraules pots ferir ancara mes que pagan algú.

  5. este vídeo nos dice que las palabras también duelen.

  6. yo creo que este vídeo nos quiere decir que no hace falta pegar a una persona para dañarle o maltratarle. También con las palabras, gestos e incluso con la mirada puedes herir los sentimientos de los demás.

  7. este vídeo dice que las palabras duelen tanto o más que los puños, y aún más cuando son un grupo de 3, 4, 5, 6, 7,…

  8. yo creo que este video nos quíere decir que las palabras pueden hacerle mucho daño , insultar, ridiculizaro reire de alguien, y le puede afectar mucho. Es otra forma de maltrato. Hay que respetarse los unos a los otros, aunque seamos distito ,no significa que se pueda vurlarse alguien que este solo.

  9. yo crec que el titul te tota la raó perquè es veritat que amb unes soles paraules ya pots ferir dos o mes coses els sentiments o el cor titul: les paraules ens fan mal

  10. Jo crec que aquest vídeo ens vol dir que les parules poden fer tan o més mal que els cops de puny, les patades…

  11. Jo crec que encara que una persona digui moltes coses, encara que siguin bromes poden fer-li mal a la gent

  12. jo crec que a ningu li tenen que fer això perqué tots som persones ancara que uns siguin més guapos o mes feos .

  13. Jo crec que m\’hi edentificava amb aquesta noia, em va passar lo mateix, però a mi els meus pares em van ajudar, i ara tinc unes amigues molt bones, que crec que mai em farien res. Però una cosa que em sembla molt malament es que un grup de nens o nenes poden arribar a fer molt mal, i ho dic amb experiència.

  14. este video quiere decir que no solo las patadas y los puñetasos duelen, pero tambien las palabras lo pueden hacer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  15. Jo crec que lo que ens vol dir aquest vídeo es que no necessariament s’ha de pegar per fer mal si no que amb las paraules,gestos i fins i tot mirades podent fer tant o més mal que una bufetada .Hi si algun cop veiem alguna cosa semblant tenim que avisar el nostres professors.

  16. Jo crec que aquest vídeo ens bol dir que las paraules poden ferir igual que els cops de puny o patades i depen de lo que et diuen pot ferir més una paraula o una frase que un cop de puny. I aquestes coses les hem de intentar evitar

  17. aquest algu de windows live es l\’ albert fleta pero es que inicio sesio i no em surt el meu nom

  18. aquest vídeo ens vol dir que les paraulas poden fer mal, que no cal pegar per fer mal a una persona i que has de vigilar amb lo que es diu

  19. aques video ens diu que depend de la paraula i d`qui parlem podem fer mol mal a la gent

  20. Aquest vídeo ens vol dir, que és que no només es pot fer mal a una persona pegant, sino que també es pot fer mal amb les paraules.

  21. No nomes la agresio fisica pot fer malt sino els insuls tambe.

  22. Aquest vídeo ens enseña que els insults ens poden fer molt més mal que una bufetada. Ens fereixen els sentiments i, si algú fa "bulling" no tenim que participar-hi.

  23. Es injust que a la pobre nena que segur que no a fet res li fagin aixo que a ningu li agrada que li faigin i nosaltres igualment ho fem als demes

  24. Jo crec que aquest vídeo ens vol dir: que ni donant una patada o un cop de puny podem fer mal amb les paraules.

Responder

