La Pedra Robada

Hola,

Avui us recomano un llibre de l’escriptora Ru Pla. El llibre es titula “La Pedra Robada” i forma part del que serà una trilogia relacionada amb el món dels somnis. Tinc un exemplar a la biblioteca de la meva aula. Si aneu a la llibreria i no sabeu quin llibre comprar, aquest és una bona opció.

Us deixo un enllaç al “Diari d’Andorra” on surt la notícia de la seva publicació.

Diari d’Andorra

Si el llegiu podeu deixar aquí els vostres comentaris (Comença tu, Júlia!) 

                        

5 Respuestas a “La Pedra Robada

  1. aquest llibre té molt bona pinta,m\’ho llegiré! : )

  2. És el llibre que m\’estic llegint ara i m\’agrada molt! Al principi em va sorprendre molt ja que está escrit en present en comptes de en passat i no m\’havia llegit ningún llibre així però m\’he adonat que és un llibre molt interessant. El recomano a tothom que li agradin els llibres de fantasia i amb una mica d\’emoció!

  3. Hola a tots!Soc la Ru, l\’autora de "La pedra robada", i us vull dir que m\’ha fet molta il·lusió trobar aquesta pàgina i saber que esteu llegint el llibre. És el primer que publico (la veritat és que m\’ha costat més publicar-lo que escriure\’l, i em vaig passar més d\’un any escrivint) i m\’agradaria molt saber la vostra opinió.Petons!Ru

  4. Ens fa molta il·lusió que ens hagis escrit al blog. La veritat és que el llibre està agradant molt a tothom que se\’l llegeix (incloent-m\’hi jo, és clar). Moltes gràcies!

Responder

