Fotos de la Goleta

He afegit les fotos de la Goleta. Espero que us agradin. Si no voleu que surti alguna foto digueu-m’ho.
 

2 Respuestas a “Fotos de la Goleta

  1. Ens ho vam passar molt bé i em va agradar molt aprendre a fer els nussos mariners. A partir d\’ara quan vagi al veler del meu tiet el podré ajudar a fer els nussos.A més m\’ho vaig passar molt bé quan vam estar navegant i em va semblar una excursió irrepetible!

  2. A la excursió amb la "goleta" ens ho va passar molt bé, tot hi que alguns es van marejar.Ens van esenyar a fer nussos mariners, avegades ens liàvem, també va venir el K3 que ens va grabar durant totas la excursió.Jo crec que ens ho vam passar molt bé.Serà inolvidable!!!!

Responder

